تی آر ایکس و دوچرخه سواری

Home / مقاله / تی آر ایکس و دوچرخه سواری

تی آر ایکس و دوچرخه سواری

تمرینات TRX برای دوچرخه سواران
تورد فرانسه، مسلما یکی از پرطرفدارترین مسابقات در جهان است که بیش از 3500 کیلومتر در 21 روز مسابقات دوچرخه سواری دارد. هنگامی که شما این نوع زمین را پوشش می دهید، قصد داریم برخی از ضربه ها و کبودی ها را در مسیر قرار دهیم، و Le Tour 2011 ثابت کرده است که هیچ استثنائی از آسیب هایی که برخی از بزرگترین نام های در دوچرخه سواری را شامل می شود، از جمله دیوید زبریکیس است. دوچرخه سواران باید در ترکیب اصلی برنده، قدرت، استقامت و دوام باشند.

درمانگر فیزیکدان کریس ننتارز از اولویت پیشگیری آسیب برای دوچرخه سواران، قبل از کار با ورزشکاران حرفه ای در هشت سال گذشته، از ابتدا به خوبی می داند. کریس می گوید: “شیوع آسیب های دوچرخه سواری نشان می دهد که ما باید بیشتر تلاش کنیم تا از این مشکلات جلوگیری کنیم.”  او متوجه شده سان که آموزش ورزش های معلق کمک میکند تا مشتریان او نه تنها در دوپرخه سواری عملکرد بهتری داشته باشند ، بلکه به طور جدی جلوگیری میکند از صدمات آنها.

 

در اینجا ما دو حرکت از بالا برای دوچرخه سواران را بررسی می کنیم : TRX Chest Press و TRX Inverted Row.

Push-ups به عنوان یکی از بهترین تمرینات انتخاب شده اند ، که به منظور ارتقاء قدرت بدنی و پایداری هسته بدن به مدت طولانی شناخته شده اند. فشار بالا به حالت تعلیق مانند TRX Chest Press (تصویر زیر را ببینید) باعث افزایش فعال شدن عضلات دیواره شکم و لایتسمز دوسی نسبت به فشارهای استاندارد می شود. این امر پیامدهای خاصی در دوچرخه سواری دارد، زیرا خستگی به عضلات اصلی نشان دهنده تغییر سینماتیک اندام تحتانی است که منجر به ضعف رانندگی و استرس ناخواسته در بافت می شود. علاوه بر این، عملکرد ضعیف باعث افزایش تقاضای متابولیسم سوار می شود.

مطالعه ای در سال 2009 نشان داد که ردیف وزن بدن معلق مانند TRX Inverted Row (نگاه کنید به تصویر زیر)، نسبت به یک ردیف کروی ردیف و تک ران بیشتر در دستیابی به فعال شدن عضلات هسته ای برتر است. علاوه بر این، مطالعه نشان داد که ردیف های معلق در مقایسه با تمرین های جایگزین، پایین ترین سطوح نیروی فشاری را دارند. کریس می گوید: “این مربوط به دوچرخه سواران است، زیرا ما می خواهیم تمریناتی را انجام دهیم که تنش های غیر ضروری را بر ساختارهای مهم در ستون فقرات قرار ندهند.”

کریس می گوید: “شواهد نشان می دهد که TRX یک ابزار چند منظوره برای دوچرخه سواران است و به شما کمک می کند که در جاده ها یا مسیرهای پیاده روی بمانید.” “آموزش تعلیق ثبات و قدرت اصلی را افزایش خواهد داد، و در نهایت بهبود پایه ای را که دوچرخه سواران تولید و حفظ قدرت خود می کنند.”

کریس ننتارز مدیر فیزیوتراپی در عملکرد ورزشکاران است. او یک متخصص فیزیک، متخصص تعلیم و تربیت و متخصص ارتقای عملکرد است که دارای بیش از هشت سال تجربه در کار با ورزشکاران تمام سطوح، از جمله ارائه خدمات مشاوره ای به بسیاری از سازمان های حرفه ای و نخبه در ایالات متحده و کانادا است.


TRX Training For Cyclists

Written by TRX Editor | Jul 20, 2011 8:00:00 AM
TRX Training For Cyclists
The Tour de France is arguably one of the most demanding races in the world, covering over 3,500 km in 21 days of bike racing. When you’re covering that kind of ground, there are bound to be some bumps and bruises on the way, and le Tour 2011 has proven to be no exception with injuries that have side lined some of biggest names in cycling, including David Zabriskie. To make it across the finishline, cyclists need to have the winning combination of strength, endurance and durability.

Physical therapist Chris Nentarz knows firsthand the importance of injury prevention for cyclists, after working with professional athletes for the past eight years. “The prevalence of cycling injuries suggests we need be doing more to prevent these problems from occurring,” says Chris. He has found Suspension Training helps his clients not only enhance their cycling performance but also proactively prevents injuries. Here we examine two of his top moves for cyclists: the TRX Chest Press and TRX Inverted Row.

Push-ups have long been recognized as one of the best exercises choices to improve upper body strength and core stability. A suspended push-up, like the TRX Chest Press (see video below), significantly increases activation of abdominal wall muscles and latissmus dorsi compared to standard push-ups. This has specific implications in cycling because fatigue to core muscles has been shown to alter lower extremity kinematics, which leads to poor pedaling efficiency and unwanted stress on tissues. Furthermore, poor efficiency increases the metabolic demands of the rider.

A 2009 study demonstrated that a suspended bodyweight row, like the TRX Inverted Row (see video below), is superior to a bent over row and single arm cable row in achieving core muscular activation. Furthermore, the study demonstrated that suspended rows have the lowest levels of compressive forces when compared to alternative exercises. “This is relevant to cyclists because we want to choose exercises that do not place unnecessary stress on important structures in the spine,” says Chris.

“Evidence aside, the TRX is a versatile tool for cyclists and will help you stay on the road or trail,” says Chris. “Suspended training will enhance stability and core strength, ultimately improving the foundation from which cyclists generate and sustain their power.”

Chris Nentarz is Physical Therapy Manager at Athletes’ Performance. He is a Physical Therapist, Certified Strength Training Specialist and Performance Enhancement Specialist with over eight years of experience working with athletes of all levels, including providing consultation services to many professional and elite organizations in the United States and Canada.

منبع : سایت رسمی فدراسیون تی آر ایکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *